Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6643
Назва: Этноориентированный подход к обучению РКИ (на примере китайских и азербайджанских студентов)
Інші назви: Етноорієнтований підхід до викладання РМІ (на прикладі китайських та азербайджанських студентів)
Автори: Синявская, О. Е.
Ключові слова: русский язык как иностранный
методика преподавания
этноориентированный подход
полиэтническая группа
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Синявская О. Е. Этноориентированный подход к обучению РКИ (на примере китайских и азербайджанских студентов) // Мова і культура. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2017. – Вип. 19. – Т. V (185). – С. 294-300.
Source: Мова і культура
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается специфика полиэтнической группы (на примере китайских и азербайджанских студентов) как субъекта педагогического взаимодействия в практике обучения русскому языку как иностранному. Определяются основные трудности педагогического взаимодействия в условиях полиэтнической группы и намечаются способы их решения с позиций этноориентированного подхода к обучению.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6643
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
294-300.pdfосновной текст348,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.