Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 45.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2016Особливості рекламних кампаній на ринку безалкогольних напоїв УкраїниПопков, К. О.; Подольна, В. В.; Писанець, К. К.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2016Formation and development of brand equity of higher education institutionShcherbak, V. G.; Marchenko, S. M.
2017Графические особенности коммерческих наименованийСинявская, О. Е.
2019Особливості вибору кольорів при створенні дизайну бізнес-сайтуСлітюк, О. О.; Дєнчік, В. В.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.