Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 69.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Роль систем масового обслуговування у підвищенні якості обслуговування клієнтів супермаркетівГеселева, Н. В.; Писанець, К. К.; Євдоченко, В. А.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2008Інноваційні інвестиції – основа формування нових технологічних укладівГеселева, Н. В.
2018Роль Big Data і блокчейн в аналізі данихГеселева, Н. В.; Прасол, І. Г.
2018Перспективи використання криптовалютиГеселева, Н. В.; Данченко, Я. О.
2012Оптимальне управління підприємством як запорука його конкурентоспроможностіГеселева, Н. В.; Діброва, О. В.
2011Інформаційний моніторингЧубукова, О. Ю.; Геселева, Н. В.; Синенко, О. І.
2015Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваЯрошенко, В. А.; Геселева, Н. В.; Подольна, В. В.
2014Фінансовий моніторинг та оцінювання ризиків в сфері банківських послугГеселева, Н. В.; Кірієнко, М. О.
2017Сучасні підходи до зниження кредитних ризиківГеселева, Н. В.; Степанов, В. Г.