Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 28.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Роль систем масового обслуговування у підвищенні якості обслуговування клієнтів супермаркетівГеселева, Н. В.; Писанець, К. К.; Євдоченко, В. А.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2008Інноваційні інвестиції – основа формування нових технологічних укладівГеселева, Н. В.
2012Оптимальне управління підприємством як запорука його конкурентоспроможностіГеселева, Н. В.; Діброва, О. В.
2015Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваЯрошенко, В. А.; Геселева, Н. В.; Подольна, В. В.
2014Фінансовий моніторинг та оцінювання ризиків в сфері банківських послугГеселева, Н. В.; Кірієнко, М. О.
2017Сучасні підходи до зниження кредитних ризиківГеселева, Н. В.; Степанов, В. Г.
2015Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в УкраїніДутка, І. В.; Хоменко, О. І.; Геселева, Н. В.
2014Шляхи підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеселева, Н. В.; Омелюх, О. В.
2015Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Яценко, А. А.; Синенко, П. О.